2015. március 27., péntek

Remélem tetszik a történet, komizzatok!!

                                 1.Rész


Egy órán belül már a lakásomon voltunk, mivel Cher nem akarta, hogy a szülei megtudják, hogy ő buliba megy. Igen, valószínűleg az én szüleim is így reagálnának, ha 17 évesen már bulikba jártam volna. Cherrel megbeszéltük, hogy a szülei előtt biztosítok neki alibit, és a parti után nálam alszik. Szinte már csak egy óránk maradt arra, hogy elkészülődjünk, ezért nem volt időnk rá, hogy elmenjünk új ruhát venni. Szerencsére a szekrényem ruhákban gazdag volt, tudtunk válogatni. Chernek egy világoskék combközépig érő pántos , lenge ruhát adtam, ami fantasztikusan kiemelte smaragdzöld szemeit, és göndör szőke fürtjeit, amik finoman hullottak vállaira. Mellé egy a ruhához illő magassarkút vett fel. Miután megcsináltam sminkét, rajta volt a sor, hogy segítsen a készülődésben. Nem igazán tudtam, hogy milyenek ezek a srácok, fogalmam sem volt, hogy farmert pólóval, vagy Cher-éhez hasonló egyberuhát vegyek e fel. Végül egy pántnélküli , felül fehér, deréktól lefelé virágmintás szoknyát vettem fel, egy fehér topánkával, hajamat begöndörítettem, majd hagytam, hogy hosszú loknikba, a vállamra hulljon. Nem sok sminket tettem fel, mert a természetesség híve vagyok. 

Mikor kiléptem a fürdőszobából, barátnőm földet verdeső álla, és elkerekedett szemei fogadtak.
-Nahát!!!!!-tette a kezét az arcára- Csodálatosan festesz.
-Köszönöm! Azért te sem panaszkodhatsz.- mondtam, majd megfogtuk egymás kezét, és Cher megkérdezett.
- Készen állsz?- bizonytalanul egy aprót bólintottam- Hey, ne izgulj! Ők nagyszerű srácok, könnyen megtalálod majd valamelyikükkel a közös hangot! De hé! Tristan tabu!- erre kénytelen voltam elmosolyodni, majd Cher kihúzott az ajtón.  Lementünk az emeletes ház földszintjére, majd barátnőm taxi után nézelődott amikor megszólaltam.
- Hey Cher, mit csinálsz??- barátnőm megfordult, majd értetlen arcot vágva, válaszolt.
-Öhm... Hullahoppozok, mégis minek látszik?
-Az én kocsimmal megyünk!
-De....
-Ne izgulj! Nem készülök lerészegedni!
Barátnőm, ahelyett, hogy ellenkezett volna, behuppant az anyós ülésre, én pedig követtem. Az úton, készségesen navigált, mígnem odaértünk a hatalmas házhoz, mire gyönyörű látvány tárult elém....

********************

Emberek tömegei vették az irányt a hátsókert felé, mire Cherrel az oldalamon bizonytalanul indultam én is az említett terület felé. Maga a ház is hatalmas volt, sokkal nagyobb, mint az én albérletem, de a kert még annál is nagyobb volt. Óriási beépített medence, színes ballonok, minibár és dübörgő zene. Cherrel egyáltalán nem lógtunk ki a sorból, a fiúkon farmer és póló volt, a lányokon pedig hasonló ruha, mint rajtam és Cheren. KIs idő múlva, egy szinte velünk egykorú, magas szőke hajú srác jött oda hozzánk, valószínűleg az egyik házigazda. 
-Cher/??!!
-Tris!! Régen találkoztunk!- majd puszival üdvözölték egymást.-Jajj, hagyj mutassam be a barátnőmet Dinát! - majd rámutatott.- Dina, Tristan, Tristan , Dina. Dina Tris az egyik tagja a bandának.
-Hello. Örülök, hogy eljöttél, üdv nálunk! Később bemutatlak a srácoknak, de gyertek, pár perc múlva kezdünk.
Mielőtt szóhoz  juthattam volna, Cher megragadott, és behúzott a tömegbe. Ezután négy srác jelent meg a medence másik oldalán, majd a barna göndör hajú a kezébe vette a mikrofont és beszélni kezdett.
- Srácok, köszi mindenkinek, aki eljött, mi vagyunk a The Vamps, és nem is mondok semmit, érezzétek jól magatokat, és hallgassátok az első saját dalunkat!
Miután ezt elmondta elkezdtek játszani a hangszereken. Két gitáros volt, akik hihetetlenül jól nyomták, míg Tristan a dobokat ütötte, ami kiegészült az énekes bámulatos hangjával. Engem mégiscsak az egyik gitáros fogott meg. Felzselézett szőkésbarna haja volt, ami irtó szexin állt rajta. Ragyogó tengerkék szemei gyönyörűek voltak. Csak akkor kaptam észbe, hogy őt bámulom, mikor tekintetünk összetalálkozott, mire ő elmosolyodott, én pedig zavartan lehajtottam a fejem, és máshova néztem. Pár perc múlva , miután végeztek, oda mentem a pulthoz, mire italt rendeltem. Betartottam, amit Chernek igértem, ezért alkoholmentes koktélt rendeltem. Azonban mielőtt leültem volna, egy füttyszót hallottam a hátam mögül.
-Szép kis hátsó.- szemeim elkerekedtek, majd megfordultam és megláttam a gitárost, akivel percekkel ezelőtt szemeztem.
-Bocs mi??- tettem úgy, mintha nem hallottam volna előző kijelentését.
-SZép kis hátsó. Amugy James vagyok. Te meg a szépszemű...
-Dina!- segítettem neki.
-És tetszett, amit az előbb láttál?-kérdezte, majd megvillantotta hófehér fogsorát.
- Igen, egész jól nyomjátok. Bírom a zenéteket, hallottam néhány feldolgozásotokat.
-Köszi, de én őszíntén szólva nem erre gondoltam. Tetszett amit az előbb láttál? Mármint a szemeim! 
Ezt most komolyan megkérdezte? Mit szokás erre mondani? Igen, gyönyörű szemeid vannak, az első perctől beleszerettem. Ezt azért csak nem mondhatom neki. Gondolatmenetemből James arcom előtt hadonászó kezei zökkentettek ki. 
-Huuu! Jól vagy?
-Ja... öhm.. persze.
-Hölgyem, az itala.- hallottam a hátam mögül, mire megfordultam.
Elvettem az italom és a szívószálon keresutül belekortyoltam. James valószínűleg észrevette zavarodottságomat ezért megkérdezte.
- Nem megyünk táncolni??
-De, miért is ne?
Pár pohár whiskey után már egészen felengedtem, és kezdtem egyre jobban érezni magam. Miután James újra behúzott a tánctérre, hátat fordítva neki, megragadta csípőmet, majd belemarkolt a fenekembe. Itt eszméltem fel rá, hogy hol is vagyok, és rögtön megfordulva Jameshez kezdtem"beszélni". 
-Hey ember, te normális vagy? Mit képzelsz egyáltalán magadról?- itt már minden szempár ránk szegeződött, de pillanatnyilag nem érdekelt, hogy mindenki minket néz, csak az volt a fontos, hogy megvédjem a női méltóságomat. - Azt hiszed, hogy attól, hogy te vagy James Mcvey és ránézel azokkal gyönyörű szrmeiddel és rámosolyogsz egy lányra és elolvad? Csak hogy tudd, én nem vagyok ezafajta lány. 
-Hm. Szóval tetszenek a szemeim?- kérdezte magabiztos mosollyal.
-MIVAN?JESSZUS!-mondtam, majd kirohantam tánctérröl, Cherrel a nyomomban, azonban még annyit hallottam , ahogy Tristan Jameshez lép, és utóbbi csak annyit mondott:
-A nevemet már tudja haver! A nevemet már tudja.
Ezután nem foglalkozva azzal, hogy barátnőmet a partin hagyva, beindítva a kocsit, elhajtottam a ház elől, ezzel megszegve Chernek tett ígéretemet, miszerint nem iszok majd alkoholt. Csak egyedül akartam lenni, ezért a lakásomhoz hajtva, felmentem az 5 emeletes ház tetőterére. Mikor kiléptem az ajtón bámulatos látvány tárult szemeim elé. Már egy hónapja itt vagyok Londonban de nem tudok betelni a város éjszakai látványától. Lassan odasétáltam a korláthoz, ami a reggeli esőcseppektől még vizes volt, de megragadtam azt  lassan kifújva a levegőt, majd elgondolkodva. Talán nem kellett volna ennyire kiakadnom? De jézus Dina mi van veled? Sosem csináltál még ilyet.  De miért mosolygott annyira egyfolytában? Gondolkodásomat egy, a táskámból kiszűrődő rezgés szakította félbe.

Mondták már, hogy irtó csinos vagy, mikor mérges vagy? Cher adta meg a számodat! J xx

Erre muszály volt elmosolyodnom, annak ellenére, amit a bulin csinált velem. Azonban elhatároztam, hogy nem fogok neki választ írni, de az üzenetet egy újabb fogadta.

Hey, örülök, hogy tetszenek a szemeim!;) J xx

Erre ismét elmosolyodtam, elpirultam, de ebben a pillanatban, egy halk kuncogást hallottam a vállam fölül.
-De édes!
-Cher! Te meg mit csinálsz itt? A partyn kéne lenned.
-Ahogy neked is! Mi történt?
-Ohh, ha te azt tudnád!!- válaszoltam neki, immár felé fordulva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése