2015. március 26., csütörtök

Sziasztok! Úgy döntöttem írok egy James Mcvey középpontú fanficet! Remelem elnyeri majd a tetszeseteket, eés komiztok majd!!

Prológus


Ez a nap is úgy indult, mint a többi! Felkeltem, immáron a saját lakásomban, amit egy hónappal ezelőtt kaptam a szüleimtől! Bámulatos, hogy ennyire megbíznak bennem, és hagyják, hogy egyedül éljem az életemet. 
Reggel, belenéztem a tükörbe, és csak egy a szeme alatt karikákkal éktelenkedő lánnyal álltam szembe. Megmostam az arcom, és felkentem magamra egy kis sminket hogy kicsivel jobban nézzek ki, mint egy holdkóros. Göndör, barna hajamat kifésülve, csak egy egyszerű kontyba kötöttem, nem igazán lett volna hangulatom máshoz. Felkaptam magamra egy fekete pólót, és egy világoskék farmert, hiszen ha beérek a kávézóba, úgyis átkell majd vennem ezt a szerelést a fekete-fehér egyenruhámra. Hát, ezvan, ha valaki, London egyik legnagyobb és leghíresebb kávézójában kap állást. DE végülis nem panaszkodhatok, mert elég jól fizetnek, és a főnököm is egész rendes tud lenni, ha olyan kedve van.
Beültem fehér minicooperembe, és a kávézó felé vettem az irányt. Útközben csak az esőcseppek egyenletes kopogását hallottam az ablakon. Mivel otthon nem reggeliztem, betértem egy kis büfébe, ahol kávét és reggelit vettem. Ezután pár perc múlva, már a munkahelyem parkolójában találtam magamat. Leállítottam a kocsi motorját, majd besétáltam az üvegajtón az épületbe. Amint beléptem, és átöltöztem, megjöttek a nap első vendégei, akiktől szokásosan felvettem a rendelést, majd kiszolgáltam őket. Szeretem ezt a munkát, de félreértés ne essék, nem ezt akarom csinálni egész életemben. Egy ideig legjobb barátnőm, Cher azt mondogatta, hogy milyen jó alakom van, és milyen szép arcom, miért nem dolgozom vele együtt modellként, de ez nem az én stílusom. Együtt jöttünk ebbe a városba , ő ma kezdi az első munkanapját hosstessként, ezért megígértem neki, hogy elkísérem őt az első munkanapjára.
Egész délelőtt a szokásos dolgomat csinaltam, kiszolgáltam a vendégeket, majd lejárt a munkaidőm. Ahogy a pultot és az asztalokat takarítottam, egy ismerős hangot hallottam a hátam mögül.
- Dina!!
- Cher! Hát te mit ketesel itt?? MEgbeszéltük , hogy este a klubban találkozunk, emlékszel??
- Igen, igen tudom, de van egy fantasztikus hírem számodra!- mondta, miközben hosszú szőke haját igazgatta.- Felmondtam.
- És hol van itt a jó hír? - kérdeztem a szemöldökömet összeráncolva.
- Hát, hogy is kezdjem, ma hívott fel az egyik haverom, Tristan, hogy bulit szerveznek a bandájával, hogy megünnepeljék első dalukat. én meg felmondtam hogy elmehessek. Te pedig elkísérsz, és mulatunk egy jót.
- Cher, tudod, hogy mindig mindenbenelletted állok, de szerintem nem túl jó örlet, hogy én is ottlegyek.
- Kérlek Dina!! Esküszöm, ha nem érzed jól magad a bulin, hazamehetsz!! Na csak most az egyszer!!!- nézett rám smaragzöld szemeivel, amire nem tudtam volna nemet mondani.
- Jó legyen!- majd a nyakamba ugrott. Érzem, hogy érdekes estének nézünk elébe...


Hangsúlyozom! Ez még csak a bevezetés! A rendes részek hosszabbak lesznek, és ha minden jól megy, holnap jön a kövi! Xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése